31 Μαρτίου , 2 η ώρα το μεσημέρι σχολάγαμε από το σχολείο και όλα τα παιδιά της Γ ανταλλάζαμε ατάκες όπως "Τα λέμε στο πλοίο" ή "Καλό ταξίδι να 'χουμε" ή "Τί θα φορέσεις σήμερα;" και τα λοιπά.Την ίδια μέρα , λίγες ώρες αργότερα ήμασταν όλοι συγκεντρωμένοι στο λιμάνι της Σούδας. Πήραμε τα κλειδιά για να μπούμε στις καμπίνες μας και αφού βολευτήκαμε κάναμε την έφοδό μας σε κάθε γωνία του πλοίου.Αναρωτιέμαι τι έλεγε το πλήρωμα "Πλακώσαν οι Ταλιμπάν";

1 Απριλίου , πρωί - πρωί άρχισαν τα αγόρια τις "χοντρές" φάρσες και πιστέψε με το γνωρίζω από πρώτο χέρι! Τέλος πάντων. Αφού παλέψαμε να συγκεντρωθούμε έξω από τις καμπίνες αποβιβαστήκαμε από το πλοίο. Πρώτη μας στάση η Πλάκα. Ναι "σπάσαμε" πλάκα. Ε λίγο η Πρωταπριλιά , λίγο το νέφος της Αθήνας , πολύ θέλει ο άνθρωπος να ξεφύγει; Στη συνέχεια ακολουθούσε η επίσκεψή μας στην Ακρόπολη με τη συνοδία μιας εξαιρετικού ξεναγού. Μόλις τελείωσε η ξενάγησή μας πήγαμε στο Μοναστηράκι για να φάμε ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ! Για να χονέψουμε όλα αυτά που φάγαμε περπατήσαμε μέχρι να φτάσουμε στη Βουλή.Ξεναγηθήκαμε στις αίθουσες της Βουλής και στην έκθεση που είχε οργανωθεί με θέμα τα 40 χρόνια από την πτώση της Χούντας.Αργότερα φτάσαμε στο τετράστερο ξενοδοχείο President στο οποίο και θα διαμέναμε.Στις 10 το βράδυ ήμασταν όλοι έτοιμοι για τη βραδινή μας έξοδο.Εκεί κι αν ξεσαλώσαμε! Τι τσιφτετέλια , τι ζεΪμπέκικα , τι τραγούδια τραγουδούσαμε. Φωτιά πήραν τα χέρια της κυρίας Μουζουράκης να μας παίζει παλαμάκια και ο κύριος Κουτσουπάκης με το ζεϊμπέκικό του το οποίο το ομολογώ ήταν το κάτι άλλο!Μπράβο!
2 Απριλίου , κάναμε υπεράνθρωπες προσπάθειες να ξυπνήσουμε αλλά μάταια.Κατά τις 11 φτάσαμε στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο το οποίο δυστυχως δεν καταφέραμε να το δούμε όλο (λογικό). Μετά επισκεφθήκαμε το Πλανητάριο όπου παίξαμε ένα παιχνίδι χωρισμένοι σε ομάδες και παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση για τα animation.Η εκδρομή μας τελείωσε στο Μall.
3 Aπριλίου , δεν πρέπει να κοιμήθηκε κανείς μας μέχρι να φτάσουμε στο λιμάνι της Σούδας. Αποχαιρετηστήκαμε μεταξύ μας για τις διακοπές του Πάσχα και ευχαριστήσαμε τους συνοδούς καθηγητές μας κ. Κουτσουπάκη , κ. Γυπαράκη , κ. Μουζουράκη και κ. Βρόσγο που μας χάρισαν αυτή τη μοναδική εμπειρία! Δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ!